Потрапляючи на сайт банку, користувачі все частіше стикаються з помилкою - «Клієнтський сертифікат не буде підтверджено користувачем» Сбербанк АСТ. Після цього зазвичай система пропонує ввести дані користувача для авторизації, а також для проведення асоціації сертифіката з користувачем. Чому виникає ця помилка і що робити - це треба буде розв'язати нам в даній статті.
Зміст статті:
- По какой причине появляется сообщение об сопоставлении сертификата с пользователем 1 З якої причини з'являється повідомлення про зіставленні сертифіката з користувачем
- Как сопоставить сертификат с личным кабинетом 2 Як зіставити сертифікат з особистим кабінетом
- Следующие метод привязать сертификат Сбербанк АСТ 3 Наступні метод прив'язати сертифікат Сбербанк АСТ
- Контакты веб-службы 4 Контакти веб-служби
З якої причини з'являється повідомлення про зіставленні сертифіката з користувачем
При попаданні на сторінку веб-служби банку https://sberbank-ast.ru зі своїм чинним сертифікатом. Це відбувається з кількох причин:
- Ваша організація не створювала профіль в ЕТМ банку Сбербанк;
- Використовується сертифікат, який раніше не був зареєстрований в ЕТМ;
- Акредитація була вже проведена по цьому сертифікату.
Відбувається така помилка через проведення загальної зміни сертифікатів для закупівель в системі Ощадбанку.
Як зіставити сертифікат з особистим кабінетом
Нам необхідно виконати реєстрацію нового учасника на сайті Сбербанк-АСТ (http://www.sberbank-ast.ru/). У верхньому меню виберіть розділ «Учасникам» і в випадаючому блоці натисніть «Реєстрація».
- Зліва знаходиться блок «Реєстрація користувача учасника», саме його необхідно вам вибрати;
- У цьому ж вікні виберіть зелену кнопку «Подати заявку». Під нею знаходиться список документів, які будуть потрібні;
- Вам потрібно вибрати сертифікат зі списку і натиснути «Заповнити форму»;
- Після цього в формі будуть заповнені певні поля автоматично. Всі поля, де ви помітите зірочку (*) необхідні для заповнення. Також не забувайте вказати новий логін в цій формі. Якщо ви вкажете існуючий, сайт видасть повідомлення про те, що подібний нік вже присутній в базі динячих. Він повинен складатися з англійських букв і цифр в різному регістрі;
- Після внесення даних в відповідну форму і її відправлення, якщо в програмі значиться роль «Адміністратор організації» - заявка зарахується в автоматичному режимі;
- Якщо ролі немає, вам необхідно буде сформувати електронне звернення. Його пошліть оп адресою info@sberbank-ast.ru.
У деяких випадках, коли в організації є інші користувачі в ролі адміністратора, то подану заявку може схвалити він сам в особистому кабінеті, в розділі «Заявка на реєстрацію користувачів».
Наступні метод прив'язати сертифікат Сбербанк АСТ
Якщо даний текст продовжує фігурувати в вікні навігатора - «Клієнтський сертифікат не буде підтверджено користувачем» на Сбербанк-АСТ, спробуємо наступний метод, який часто допомагає вирішити цю проблему.
- Перейдіть на сайт ЄІС - http://www.zakupki.gov.ru/ і авторизуйтесь в системі;
- Відкрийте «Права доступу», активовані пункти чек-бокси, пов'язані з банком;
- Виходьте зі свого аккаунта. Закриваєте браузер. Знову відкриваєте і в настройках знайдіть і видаліть кеш;
- Потім знову авторізуетесь на ЄІС і ставите галочки на повноваження «Сбербанк-АСТ»;
- Спробуйте знову звернутися на сайт Сбербанк-АСТ;
- Можливо ці дії потрібно буде зробити ще раз. Спробуйте в особистому кабінеті на http://www.zakupki.gov.ru/ змінити кілька букв або цифр в своїх особистих даних. Після цього вони будуть повністю експортовані на сайт Ощадбанку і в результаті їх поновлення роботу відновлено.
Спробуйте також змінити браузер, з якого намагаєтеся вийти в інтернет.
Контакти веб-служби
У деяких випадках користувачам вдавалося зв'язатися з технічною підтримкою Сбербанк-АСТ і отримати поради для усунення помилки. Наступні контакти дають можливість звернутися до оператора гарячої лінії безпосередньо:
- Ви можете зателефонувати за номером +7 495 787 29 97, +7 495 787 29 99 або +7 495 787 29 99;
- Якщо ви проживаєте в регіоні столиці, ви можете спробувати самостійно дістатися до будівлі організації за адресою: Москва, Великий Саввінскій пров., Д. 12, стр. 9;
- Або написати на адресу електронної пошти: info@sberbank-ast.ru, company@sberbank-ast.ru.
Опишіть всі подробиці проблеми, з якими ви зустрілися на порталі і покличте співробітників вам допомогти. Вам можуть запропонувати надіслати їм сертифікат відкритого ключа в архіві поштою, щоб вони змогли ввести його самостійно. При вході на сайт Сбербанк-АСТ, в момент появи повідомлення про помилку, в тексті вказані ваші дані. Переконайтеся в тому, що вони актуальні і відповідають дійсним.
Цілком можливо, що реквізити вашої організації були змінені. А збій є логічною реакцією на інші дані вашого сертифіката. Щоб змінити КПП, потрібно написати листа. У ньому попросіть вам допомогти і детально уявіть труднощі, з якими ви зіткнулися. У тексті листа повинна бути підпис керівника. До нього також потрібно додати копію свідоцтва про постановку на облік в податкових органах. Відіслати даний документ можна на пошту, яка вказана вище в статті. Можливо дані після цього підкоригують, і у вас вийде потрапити на сайт Сбербанк-АСТ і усунути помилку - «Клієнтський сертифікат не буде підтверджено користувачем».