При спробі підключення до PSN (PlayStation Network), що здійснюється за допомогою ігрової приставки «Sony PlayStation«, користувач може зіткнутися з повідомленням «Не вдалося. Ви були виведені з PSN ». Встановлення зв'язку з мережею стає неможливо, змушуючи користувача гадати про різноманітні причини події. У цьому матеріалі я розповім, що за помилка 80710016 «Сталася помилка. Ви були виведені з PSN », які її причини, і як виправити помилку 80710016 на вашому ПК.
Зміст статті:
- Что такое ошибка 80710016 «Произошла ошибка. 1 Що таке помилка 80710016 «Сталася помилка. Ви були виведені з PSN »?
- Причины ошибки 80710016 2 Причини помилки 80710016
- Вы были выведены из psn — что делать? 3 Ви були виведені з psn - що робити?
- Заключение 4 Висновок
Що таке помилка 80710016 «Сталася помилка. Ви були виведені з PSN »?
У переліку помилок, що виникають при роботі з «PSN», помилка під номером «80710016» корелює з повідомленням «Ви були виведені з PSN». І зазвичай позначає ситуацію, при якій користувачеві був заборонений доступ в «PlayStation Network» з різних причин (вони будуть перераховані мною нижче).
Зазвичай ця помилка виникає досить спонтанно, так як до цього ніяких змін в настройках ігрового обладнання користувачем не проводилося.
Причини помилки 80710016
Серед причин виникнення помилки 80710016 PSN варто відзначити наступні:
- Бан користувача по IP з боку адміністрації «PSN». Зазвичай відбувається в ситуації, коли з користувальницького IP-адреси фіксується будь-яка шкідлива або сайтів із підозрілою активністю. При цьому, якщо користувач використовує не статистичний, а динамічний IP, то з даного IP хтось міг цілком займатися зазначеною діяльністю, а наш користувач постраждав лише тому, що використовує забанені динамічний IP;
- Технічні роботи на серверах «PSN». Проводяться стохастически, при цьому функціонал системи відновлюється досить швидко;
- Проблеми в роботі вашого роутера;
- Некоректні значення налаштувань інтернет-з'єднання вашої консолі.
Ви були виведені з psn - що робити?
Щоб виправити помилку 80710016 рекомендую зробити наступне:
- Перезавантажте ваш роутер. Вимкніть ваш роутер, зачекайте кілька секунд, а потім увімкніть його назад;
- Перевірте стан серверів Sony на предмет працездатності. Зазвичай в цьому допомагає ресурс status.playstation.com ;
- Придбайте у вашого провайдера статистичний IP (зазвичай за досить помірну плату). Зазвичай це дозволяє уникнути бана, накладеного на динамічний IP, яким, в тому числі, користується не в чому не винний користувач;
- Встановіть DNS від Google в мережевих налаштуваннях консолі, а також показник MTU на «1 473». Налаштування повинні виглядати так:
IP адреса - Автоматично;
Ім'я хоста DHCP - Чи не вказувати;
DNS - Вручну (основний DNS - 8.8.8.8, додатковий DNS - 8.8.4.4);
MTU - Вручну - вкажіть значення тисячі чотиреста сімдесят-три;
Проксі-сервер - Чи не використовувати;
UPNP - Включити.
- Зверніться до вашого провайдера і переконайтеся, чи не блокує вона вашу IP з яких-небудь причин (і чи немає у нього зараз проблеми зі зв'язком);
- Просто почекайте. Можливо, на ресурсах Sony проводяться будь-які технічні роботи, і через день-два працездатність «PSN» буде відновлена. Якщо ж ваш IP був заблокований, то через якийсь час він зазвичай буває розблоковано адміністрацією PSN.
висновок
Помилка 80710016 psn найбільш часто виникає в ситуації бана по IP, коли система «PSN» фіксує багаторазове використання одного і того ж динамічного IP- адреси різними користувачами (або з даного IP-адреси проводиться будь-яка підозріла діяльність). Рекомендую змінити ваш IP на статистичний, а також використовувати інші, зазначені мною рішення, це дозволить пофиксить помилку 80710016, відновивши нормальну роботу «PSN» на вашій консолі.