Skip to main content

Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити



Часто повідомлення про те, що ваш комп'ютер відсилає автоматичні запити можна зустріти в пошуковій системі Google. Повідомлення з'являється при різних обставинах, ви можете просто неправильно ввести капчу для підтвердження якихось дій, а може дійсно маєте проблеми з деякими ПО у вигляді вірусів і троянів. Що саме сталося у вашому випадку, спробуємо розібратися далі.

Подозрительный трафик
підозрілий трафік



Зміст статті:

Віруси - причина автоматичних запитів

Цілком можливо, що одна з програм, яку ви завантажили з інтернету виявилася заражена і є причиною повідомлення «Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити». Такою програмою може бути будь-яке ПЗ, навіть такі програми від Microsoft як Office. На моніторі ви отримаєте повідомлення про автоматичні запити. Таке повідомлення можна отримати і в Яндекс-пошуку з вікном введення вашого телефону.

Вирусное окно для ввода мобильного
Діяльність вірусних програм

Це підступи шахраїв, коли ви введете свій мобільний і відправите повідомлення, вам напевно буде підключена одна з платних послуг або щось в цьому роді. Не купуйтеся на ці розводи, це зі стовідсотковою ймовірністю обман, такі повідомлення з'являються навіть тоді, коли ви має аккаунт в системі Яндекс і в ній уже прив'язаний ваш телефон, будьте уважні.

Замість послуг може бути що завгодно, тому в першу чергу що потрібно зробити, так це запустити перевірку на віруси на вашому ПК. Якщо у вас в системі немає антивірусного програмного забезпечення, то його необхідно завантажити. Якщо ви не хочете встановлювати подібне ПО з особистих міркувань, тобто спеціальні утиліти, які не потрібно встановлювати на комп'ютер, вони можуть сканувати комп'ютер з портативної версії. Детальніше про них можна прочитати в інтернеті.



Причина в провайдера і організації вашої мережі

Найчастіше ж ваш комп'ютер зовсім не винен в тому, що Google і інші пошукові системи звинувачують ваш ПК у здійсненні автоматичних запитів. Винні в цьому провайдери та їх спосіб підключення абонентів до глобальної мережі Інтернет. Так вони можуть підключати до сотні користувачів на один IP-адреса, який повинен видаватися кожному. Такий спосіб підключення часто пояснюється тим, що IP-адреси 4 версії закінчуються. Підключені на одній адресі можуть бути всі ваші сусіди, а також прилеглі будинки і квартири. Щоб отримати індивідуальну адресу, потрібно перейти на 6 версію, а це коштує додаткових коштів.

Таким чином кожен користувач вашої мережі, всі хто підключений до одного адресою, звичайно ж можуть здійснювати досить багато запитів одночасно і тому виникає подібне повідомлення про автоматичні зверненнях.

Подозрительный трафик из вашей сети
Повідомлення про автоматичне зверненні з вашої мережі

У цьому випадку від вас нічого не залежить, необхідно тільки перечекати, поки активність ваших сусідів впаде або ж підключити особистий IP-адреса, обговоривши це з вашим провайдером.



Можуть бути проблеми з браузером

На ряду з іншими проблемами - браузер не виняток. Він теж може бути причиною відправки автоматичних запитів, тобто містити віруси. Очистіть свій браузер від сміття, почистіть кеш, куки і відключіть всі плагіни, які були підключені після установки. (Системні можна залишити). Для прикладу зробимо чистку і відключимо розширення популярного браузера Google Chrome.

  1. Зайдіть в меню браузера (три смужки в верхньому правому куті).
  2. У списку натисніть «Налаштування».
  3. Далі знайдіть пункт «Додаткові» і внизу сторінки знайдіть «Очистити історію, куки і кеш».
  4. У вікні, виберіть галочкою всі пункти для видалення. Ставте на всіх пунктах, які вважаєте потрібними. І нижче натисніть синю кнопку «Очистити історію».

    Очищаем историю, куки, кэш в Google Chrome
    Очистити історію Google Chrome

Видаляємо сторонні розширення браузера:

  • Відкрийте меню.
  • Знайдіть розділ «Додаткові інструменти» і перейдіть в «Розширення».
  • Ви потрапите на вікно з розширеннями, поруч з кожним знаходиться кнопка видалити. Вибираємо, видаляємо.

Обов'язково спробуйте запустити браузер в різних режимах, які він підтримує. Наприклад, в Google Chrome є режим «Інкогніто». А також спробуйте відкрити сторінку за допомогою інших браузерів, можна скористатися браузером, який є практично в кожній версії Windows - Internet Explorer.

Проблеми з введенням ReCaptcha викликають помилку «Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити»

При підтвердженні дій користувачі вводять вже всім знайому капчу, яка підтверджує, що користувач не є роботом - програмою. На зміну цій технології проходить нова - рекапча, вона більш ускладнена (нескінченне визначення дорожніх знаків, вітрин та іншого). Чим викликає додаткові проблеми з виведенням на екран вже знайомого повідомлення, що комп'ютер користувача відправляє запити автоматично.

Выбираем картинки для ввода капчи
картинки рекапчі

Проблеми виникають не тільки з графічною капчі, люди, які використовують звукову версію підтвердження також скаржаться на неможливість визначення точного звуку для розуміння відповіді. У цьому випадку все залежить від вашої уважності при введенні і розпізнаванні символів. Спробуйте вибрати «Не видно символів» та інші допоміжні засоби.



Як ви оціните статтю?
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (5 оцінок, середнє: 3,80 з 5)
Завантаження ...

” 2 Коментарі "Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити"

Додати коментар

Ваш e-mail не буде опублікований.