Часто повідомлення про те, що ваш комп'ютер відсилає автоматичні запити можна зустріти в пошуковій системі Google. Повідомлення з'являється при різних обставинах, ви можете просто неправильно ввести капчу для підтвердження якихось дій, а може дійсно маєте проблеми з деякими ПО у вигляді вірусів і троянів. Що саме сталося у вашому випадку, спробуємо розібратися далі.
Зміст статті:
- Вирусы – причина автоматических запросов 1 Віруси - причина автоматичних запитів
- Причина в провайдере и организации вашей сети 2 Причина в провайдера і організації вашої мережі
- Могут быть проблемы с браузером 3 Можуть бути проблеми з браузером
- Проблемы с вводом ReCaptcha вызывают ошибку «Похоже, что ваш компьютер или сеть отправляют автоматические запросы» 4 Проблеми з введенням ReCaptcha викликають помилку «Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити»
Віруси - причина автоматичних запитів
Цілком можливо, що одна з програм, яку ви завантажили з інтернету виявилася заражена і є причиною повідомлення «Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити». Такою програмою може бути будь-яке ПЗ, навіть такі програми від Microsoft як Office. На моніторі ви отримаєте повідомлення про автоматичні запити. Таке повідомлення можна отримати і в Яндекс-пошуку з вікном введення вашого телефону.
Це підступи шахраїв, коли ви введете свій мобільний і відправите повідомлення, вам напевно буде підключена одна з платних послуг або щось в цьому роді. Не купуйтеся на ці розводи, це зі стовідсотковою ймовірністю обман, такі повідомлення з'являються навіть тоді, коли ви має аккаунт в системі Яндекс і в ній уже прив'язаний ваш телефон, будьте уважні.
Замість послуг може бути що завгодно, тому в першу чергу що потрібно зробити, так це запустити перевірку на віруси на вашому ПК. Якщо у вас в системі немає антивірусного програмного забезпечення, то його необхідно завантажити. Якщо ви не хочете встановлювати подібне ПО з особистих міркувань, тобто спеціальні утиліти, які не потрібно встановлювати на комп'ютер, вони можуть сканувати комп'ютер з портативної версії. Детальніше про них можна прочитати в інтернеті.
Причина в провайдера і організації вашої мережі
Найчастіше ж ваш комп'ютер зовсім не винен в тому, що Google і інші пошукові системи звинувачують ваш ПК у здійсненні автоматичних запитів. Винні в цьому провайдери та їх спосіб підключення абонентів до глобальної мережі Інтернет. Так вони можуть підключати до сотні користувачів на один IP-адреса, який повинен видаватися кожному. Такий спосіб підключення часто пояснюється тим, що IP-адреси 4 версії закінчуються. Підключені на одній адресі можуть бути всі ваші сусіди, а також прилеглі будинки і квартири. Щоб отримати індивідуальну адресу, потрібно перейти на 6 версію, а це коштує додаткових коштів.
Таким чином кожен користувач вашої мережі, всі хто підключений до одного адресою, звичайно ж можуть здійснювати досить багато запитів одночасно і тому виникає подібне повідомлення про автоматичні зверненнях.
У цьому випадку від вас нічого не залежить, необхідно тільки перечекати, поки активність ваших сусідів впаде або ж підключити особистий IP-адреса, обговоривши це з вашим провайдером.
Можуть бути проблеми з браузером
На ряду з іншими проблемами - браузер не виняток. Він теж може бути причиною відправки автоматичних запитів, тобто містити віруси. Очистіть свій браузер від сміття, почистіть кеш, куки і відключіть всі плагіни, які були підключені після установки. (Системні можна залишити). Для прикладу зробимо чистку і відключимо розширення популярного браузера Google Chrome.
- Зайдіть в меню браузера (три смужки в верхньому правому куті).
- У списку натисніть «Налаштування».
- Далі знайдіть пункт «Додаткові» і внизу сторінки знайдіть «Очистити історію, куки і кеш».
- У вікні, виберіть галочкою всі пункти для видалення. Ставте на всіх пунктах, які вважаєте потрібними. І нижче натисніть синю кнопку «Очистити історію».
Видаляємо сторонні розширення браузера:
- Відкрийте меню.
- Знайдіть розділ «Додаткові інструменти» і перейдіть в «Розширення».
- Ви потрапите на вікно з розширеннями, поруч з кожним знаходиться кнопка видалити. Вибираємо, видаляємо.
Обов'язково спробуйте запустити браузер в різних режимах, які він підтримує. Наприклад, в Google Chrome є режим «Інкогніто». А також спробуйте відкрити сторінку за допомогою інших браузерів, можна скористатися браузером, який є практично в кожній версії Windows - Internet Explorer.
Проблеми з введенням ReCaptcha викликають помилку «Схоже, що ваш комп'ютер або мережу відправляють автоматичні запити»
При підтвердженні дій користувачі вводять вже всім знайому капчу, яка підтверджує, що користувач не є роботом - програмою. На зміну цій технології проходить нова - рекапча, вона більш ускладнена (нескінченне визначення дорожніх знаків, вітрин та іншого). Чим викликає додаткові проблеми з виведенням на екран вже знайомого повідомлення, що комп'ютер користувача відправляє запити автоматично.
Проблеми виникають не тільки з графічною капчі, люди, які використовують звукову версію підтвердження також скаржаться на неможливість визначення точного звуку для розуміння відповіді. У цьому випадку все залежить від вашої уважності при введенні і розпізнаванні символів. Спробуйте вибрати «Не видно символів» та інші допоміжні засоби.
Тільки недоумки використовують капчу від гугла.
навіть краще
тільки недоумки використовують гугл