Велика кількість платників податків стикається з помилкою «Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця». У цьому випадку користувачі не можуть потрапити в особистий кабінет і скористатися його функціями. Розглянемо, що робити в цій ситуації далі в статті.
Зміст статті:
- Антивирус – причина ошибки «Проверка защищенного соединения» 1 Антивірус - причина помилки «Перевірка захищеного з'єднання»
- Настроить браузер для устранения ошибки «Проверки защищенного соединения» 2 Налаштувати браузер для усунення помилки «Перевірки захищеного з'єднання»
- Другие методы устранения дисфункции 3 Інші методи усунення дисфункції
Антивірус - причина помилки «Перевірка захищеного з'єднання»
Помилка виникає при відвідуванні сайтів для оплати податків, а також при реєстрації на них. З цим питанням користувачі часто звертаються в технічну підтримку сервісу. В першу чергу в підтримці радять відключити на час антивірусне програмне забезпечення. Це можна зробити на панелі швидкого доступу внизу екрану Windows. При установці антивіруса в браузер, який використовується за умовчанням, додається спеціальне розширення. Воно служить для блокування підозрілих сайтів, а також тих сайтів, які занесені в базу даних антивіруса.
Розширення відключається досить просто, необхідно зайти в налаштування браузера, знайти пункт з розширенням і навпаки встановити статус "Виключено". Після цього спробувати знову зайти на сайт, де виникала помилка «Перевірка захищеного з'єднання особистого кабінету ІП». Сайт, на який ви намагаєтеся зайти, повинен бути внесений в надійні вузли браузера. Це теж можна зробити в налаштуваннях. Якщо помилка виникає при спробі зайти в ЛК на nalog.ru, необхідно:
- дозволити використання ActiveX-компонентів;
- встановити плагін КріптоПро ЕП browser plug-in;
- встановити всі кореневі сертифікати УЦ ФНС і особисті сертифікати.
Для тих, хто використовує антивірус ESET, необхідно зробити ще дещо:
- відкрити програму;
- вибрати настройки;
- відкрити пункт «Додаткові настройки»;
- вибрати тут «Інтернет і email»;
- зайти в розділ «Захист доступу»;
- вибрати пункт «Веб-протоколи»;
- потім в «Настройках модуля» прибрати галочку з «Активувати перевірку HTTPS».
При перевірці декларації може виникати помилки 0000000002 і 0400300003 .
Налаштувати браузер для усунення помилки «Перевірки захищеного з'єднання»
Щоб усунути помилку «Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету юридичної особи», необхідно зробити деякі налаштування браузера і операційної системи.
- Запустіть антивірус і зробіть повну перевірку системи на віруси.
- Відкрийте браузер, яким користуєтеся і видаліть всі тимчасові файли, історію і файли cookie, кеш. Скиньте налаштування до стандартних значень.
- Для таких сайтів, як nalog.ru найкраще використовувати системний браузер Internet Explorer або Edge. Це знизить ймовірність появи помилок надалі.
- Після перевірки системи на віруси деактивуйте на час антивірус, а також вимкніть захисник Windows і інші фаєрволи.
- Потрібно видалити поточну версію КріптоПро і встановити її заново. Встановлювати краще після всіх виконаних рекомендацій і чищення системи.
Можна скористатися браузером Safari замість IE. Також, можна використовуватися новішу версію КріптоПро 4.0. Завантажити її потрібно тільки з офіційного сайту. Демо-версією ви зможете користуватися 3 місяці без введення ліцензійного ключа.
Інші методи усунення дисфункції
Нерідко, помилка виникає не тільки при з'єднанні з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця, а й з сервером особистого кабінету юридичної особи. Причиною помилки «Перевірка захищеного з'єднання» можуть бути настройки КріптоПро. Тут потрібно зайти на вкладку «Налаштування TLS» і прибрати прапорець з чек-поінт «Не використовувати застарілі cipher suite».
Після цього потрібно перезавантажити комп'ютер. Можна спробувати встановити вручну сертифікат, для цього:
- запустіть КріптоПро CSP;
- у вкладці «Сервіс» виберіть «Переглянути сертифікат»;
- далі виберіть «Обзор», при цьому програма повинна дати можливість вибрати контейнер;
- після вибору відкриється сертифікат закритого ключа. Виберіть «Встановити»;
- після завершення процесу установки натисніть «Ок».
Слідування вищеописаним рекомендаціям в більшості випадків допоможуть вирішити помилку «Перевірка захищеного з'єднання з особистим кабінетом на сайті».
особистий досвід. допомогло тільки знесення 3.6 і 3.9 csp утиліткою клинер і установка 4.0 + плагін 2.0
Спасибі про наводку про плагін. Мені допомогло вилучення 3.6, установка 4.0 і оновлення плагіна до останньої версії. Клінера не користувався.
Мені допомогло повне відключення і вихід з Касперського
Велике спасибі!!!
Ваша стаття була дуже корисна !!!
Всі рішення були в точку !!!