Skip to main content

Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця



Велика кількість платників податків стикається з помилкою «Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця». У цьому випадку користувачі не можуть потрапити в особистий кабінет і скористатися його функціями. Розглянемо, що робити в цій ситуації далі в статті.

Ошибка "Проверка защищенного соединения"
Помилка «Перевірка захищеного з'єднання»



Зміст статті:

Антивірус - причина помилки «Перевірка захищеного з'єднання»

Помилка виникає при відвідуванні сайтів для оплати податків, а також при реєстрації на них. З цим питанням користувачі часто звертаються в технічну підтримку сервісу. В першу чергу в підтримці радять відключити на час антивірусне програмне забезпечення. Це можна зробити на панелі швидкого доступу внизу екрану Windows. При установці антивіруса в браузер, який використовується за умовчанням, додається спеціальне розширення. Воно служить для блокування підозрілих сайтів, а також тих сайтів, які занесені в базу даних антивіруса.

Відключення розширень антивіруса в браузері

Розширення відключається досить просто, необхідно зайти в налаштування браузера, знайти пункт з розширенням і навпаки встановити статус "Виключено". Після цього спробувати знову зайти на сайт, де виникала помилка «Перевірка захищеного з'єднання особистого кабінету ІП». Сайт, на який ви намагаєтеся зайти, повинен бути внесений в надійні вузли браузера. Це теж можна зробити в налаштуваннях. Якщо помилка виникає при спробі зайти в ЛК на nalog.ru, необхідно:

  • дозволити використання ActiveX-компонентів;
  • встановити плагін КріптоПро ЕП browser plug-in;
  • встановити всі кореневі сертифікати УЦ ФНС і особисті сертифікати.

Для тих, хто використовує антивірус ESET, необхідно зробити ще дещо:


  • відкрити програму;
  • вибрати настройки;
  • відкрити пункт «Додаткові настройки»;
  • вибрати тут «Інтернет і email»;
  • зайти в розділ «Захист доступу»;
  • вибрати пункт «Веб-протоколи»;
  • потім в «Настройках модуля» прибрати галочку з «Активувати перевірку HTTPS».

При перевірці декларації може виникати помилки 0000000002 і 0400300003 .

Налаштувати браузер для усунення помилки «Перевірки захищеного з'єднання»

Щоб усунути помилку «Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету юридичної особи», необхідно зробити деякі налаштування браузера і операційної системи.

  1. Запустіть антивірус і зробіть повну перевірку системи на віруси.
  2. Відкрийте браузер, яким користуєтеся і видаліть всі тимчасові файли, історію і файли cookie, кеш. Скиньте налаштування до стандартних значень.
  3. Для таких сайтів, як nalog.ru найкраще використовувати системний браузер Internet Explorer або Edge. Це знизить ймовірність появи помилок надалі.
  4. Після перевірки системи на віруси деактивуйте на час антивірус, а також вимкніть захисник Windows і інші фаєрволи.
  5. Потрібно видалити поточну версію КріптоПро і встановити її заново. Встановлювати краще після всіх виконаних рекомендацій і чищення системи.

Можна скористатися браузером Safari замість IE. Також, можна використовуватися новішу версію КріптоПро 4.0. Завантажити її потрібно тільки з офіційного сайту. Демо-версією ви зможете користуватися 3 місяці без введення ліцензійного ключа.



Інші методи усунення дисфункції

Нерідко, помилка виникає не тільки при з'єднанні з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця, а й з сервером особистого кабінету юридичної особи. Причиною помилки «Перевірка захищеного з'єднання» можуть бути настройки КріптоПро. Тут потрібно зайти на вкладку «Налаштування TLS» і прибрати прапорець з чек-поінт «Не використовувати застарілі cipher suite».

Налаштування програми КріптоПро

Після цього потрібно перезавантажити комп'ютер. Можна спробувати встановити вручну сертифікат, для цього:

  • запустіть КріптоПро CSP;
  • у вкладці «Сервіс» виберіть «Переглянути сертифікат»;
  • далі виберіть «Обзор», при цьому програма повинна дати можливість вибрати контейнер;

    Выбор контейнера при ручной сертификации
    Вибір контейнера при ручному сертифікації
  • після вибору відкриється сертифікат закритого ключа. Виберіть «Встановити»;
  • після завершення процесу установки натисніть «Ок».

Слідування вищеописаним рекомендаціям в більшості випадків допоможуть вирішити помилку «Перевірка захищеного з'єднання з особистим кабінетом на сайті».



Як ви оціните статтю?
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Поки оцінок немає)
Завантаження ...

” 4 Коментарі "Перевірка захищеного з'єднання з сервером особистого кабінету індивідуального підприємця"

  1. особистий досвід. допомогло тільки знесення 3.6 і 3.9 csp утиліткою клинер і установка 4.0 + плагін 2.0

    1. Спасибі про наводку про плагін. Мені допомогло вилучення 3.6, установка 4.0 і оновлення плагіна до останньої версії. Клінера не користувався.

Додати коментар

Ваш e-mail не буде опублікований.