Власники популярної ігрової приставки PS4 при спробі підключення до PSN можуть зіткнутися з повідомленням про помилку NW-31456-9 або NW-31201-7 . Часто це пов'язано з технічними проблемами серверів Sony (через спорадичних DDOS-атак), але також бувають ситуації, коли причиною дисфункції є недостатня якість Інтернету самого користувача. Нижче я розберу, що це за помилка, і як вирішити помилку NW-31456-9 на ваших PS4.
Зміст статті:
- Характерные особенности ошибки в PS4 1 Характерні особливості помилки в PS4
- Как решить ошибку PS4 NW-31456-9 2 Як вирішити помилку PS4 NW-31456-9
- Перезагрузите консоль 2.1 Перезавантажте консоль
- Перезагрузите роутер 2.2 Перезавантажте роутер
- Проверьте скорость вашего соединения 2.3 Перевірте швидкість вашого з'єднання
- Измените значение параметра MTU 2.4 Змініть значення параметра MTU
- Перенастройте ваш роутер 2.5 Перенастройте ваш роутер
- Перезайдите в свой PSN-аккаунт 2.6 перезайдіть в свій PSN-аккаунт
- Смените адреса DNS серверов на альтернативные 2.7 Змініть адреси DNS серверів на альтернативні
- Используйте сетевой кабель 2.8 Використовуйте мережевий кабель
- Подождите некоторое время 2.9 Почекайте деякий час
- Заключение 3 Висновок
Характерні особливості помилки в PS4
Повідомлення про помилку NW-31456-9 зазвичай виглядає як «Can not connect the server within time limit», що в перекладі означає «Не можу підключитися до сервера в перебігу заданого часового ліміту». Це означає, що призначена для користувача PS4 не могла підключитися до PSN протягом певного часового відрізку, що може бути викликано наступними причинами:
- Користувача інтернет-з'єднання «впало», працює нестабільно, на низькій швидкості;
- Спостерігаються проблеми в роботі призначеного для користувача роутера;
- Сервера PSN працюють з перебоями (через що проводяться на них технічних робіт, DDOS-атаки та інших релевантних причин);
- Користувач використовує некоректні мережеві настройки.
Помилка виникає при спробі підключення до ігрових серверів, але також буває і при спробах залогінитися в ігрової консолі. Візуально це виглядає приблизно так:
Як вирішити помилку PS4 NW-31456-9
Існують кілька основних способів позбутися від помилки NW-31456-9 на вашому PS4. Перш ніж приступати до їх викладу переконайтеся, що «PlayStation Network» функціонує нормально, і з нею не спостерігається яких-небудь проблем. Для цього перейдіть на status.playstation.com , і перевірте стан мережевих служб. Також рекомендую перейти на сайт запускається вами гри і переглянути, не проводяться чи на серверах даної гри будь-які технічні роботи.
Якщо зі службами і серверами все добре, тоді виконайте наступне:
перезавантажте консоль
Найбільш простий з рад, і при цьому досить ефективний. Вимкніть вашу консоль, від'єднайте від неї всі дроти, через пару хвилин підключіть проводи назад і включіть приставку.
перезавантажте роутер
Найбільш простий спосіб, в деяких випадках показав себе як досить ефективний. Вимкніть ваш роутер на пару секунд, потім увімкніть його назад, і спробуйте увійти в PSN.
Перевірте швидкість вашого з'єднання
Якщо швидкість вашого з'єднання впала (через провайдера, вірусів та ін.), То ви будете зустрічатися з проблемами підключення до PSN. Перевірте швидкість вашого Інтернету за допомогою спеціалізованих сайтів (наприклад, speedtest.net), і якщо вона низька, то розберіться з причинами (наприклад, передзвоніть вашому провайдеру).
Змініть значення параметра MTU
Зниження параметра MTU (максимальної одиниці передачі) може допомогти вирішити помилку NW-31456-9.
- Для цього натисніть на кнопку PS, перейдіть в «Налаштування».
- Далі виберіть «Мережа», потім - «Встановити з'єднання з інтернетом», серед способів вибираємо «Спеціальний».
- У запропонованих системою параметрах все залишаємо як є, лише параметр «MTU» ставимо на +1473.
- Запускаємо раніше проблемну гру.
Перенастройте ваш роутер
Досить ефективним способом є перенастроювання вашого роутера. Виконайте наступне:
- Введіть адресу вашого роутера в браузері;
- Залогініться в роутері;
- Перейдіть в «Advanced Menu» - «Firefall Settings»;
- Виберіть «Enable the DMZ Host»;
- Введіть DMZ IP Address (IP вашої консолі);
- Збережіть дані настройки.
Перезайдіть в свій PSN-аккаунт
Деяким користувачам допоміг наступний спосіб:
- Вийдіть зі свого PSN-аккаунта на PS4;
- Вимкніть PS4;
- Через пару хвилин включите її назад і залогініться в системі.
Змініть адреси DNS серверів на альтернативні
Ще одним способом позбутися від NW-31456-9 помилки є зміна адрес ДНС-серверів в налаштуваннях консолі. Виконайте наступне:
- Відкрийте настройки консолі і перейдіть в «Мережа»;
- Виберіть опцію «Встановити з'єднання з інтернетом»;
- Далі активуйте «Використовувати LAN / WiFi»;
- Потім перейдіть на «Спеціальний», далі «Автоматично», потім «Не вказувати», потім - «Вручну»;
- Виставте значення публічних адрес від Гугл:
Далі вибираємо «Автоматично» - «Не використовувати», і перевіряємо якість з'єднання.
Використовуйте мережевий кабель
Замість Wi-Fi підключення є сенс використовувати мережевий кабель, який гарантує більшу стабільність підключення до мережі.
Почекайте деякий час
У ряді випадків можуть спостерігатися короткочасні проблеми з мережею, ніяк не підтверджені офіційно. Просто почекайте якийсь час (годину-два), цілком можливо, що стабільний коннект дуже скоро відновиться.
висновок
Помилка PS4 NW-31456-9 зазвичай виникає при спробах користувача підключитися до PSN. І викликана різними факторами, від DDOS-атак на сервери Sony, і закінчуючи проблемами з призначеним для користувача інтернет-підключенням. Використовуйте наведені вище поради, це дозволить вирішити проблему NW-31456-9 на вашій PS4.