iTunes - онлайн магазин компанії Apple, який надає як безкоштовні додатки та ігри для своїх пристроїв, так і платні. Історично так склалося, що багато користувачів дивуються як такий авторитетний і сумлінну розробник, як Apple створив такий незрозумілий, місцями даремний сервіс, як iTunes. Тепер ще й багатьом стає відомо, що iTunes.com/bill знімає гроші з банківського рахунку і карт без відома власників пристроїв. Як таке може бути, давайте в цьому розберемося.
Зміст статті:
- Подписки и другие случаи непонятных списаний средств со счета 1 Абонементи і інші випадки незрозумілих списань коштів з рахунку
- Как отключить свои подписки на iTunes 2 Як відключити свої підписки на iTunes
- Как отключить подписку на iTunes через компьютер 3 Як відключити підписку на iTunes через комп'ютер
- За подключение Apple Music снимают деньги 4 За підключення Apple Music знімають гроші
Підписки та інші випадки незрозумілих списань коштів з рахунку
Один з найбільш частих випадків, коли магазин Айтюнс знімає кошти з вашого рахунку - це прив'язка банківської карти. Коли ви це робите сервіс здійснює списання однієї умовної одиниці коштів з рахунку, після чого ці гроші повертаються назад. Це робиться для перевірки платоспроможності карти, що ви дійсно можете розпоряджатися коштами, які на ній є. Що карта є вашою.
Бувають випадки, коли ви купуєте кілька покупок в iTunes по одній транзакції і не помітили цього, адже квитанції можуть і не прийти до вас на поштову скриньку. СМС-квитанції також не завжди приходять або можуть затримуватися з яких-небудь причин. А в виписках ви можете побачити свою покупку з iTunes.com/bill через кілька днів, адже вона часто за такий час і оновлюється.
Ви могли випадково (а може і не випадково) підписатися на будь-яку з послуг, за яку відбувається щомісячне зняття коштів iTunes.com/bill. Останнім часом користувачі часто підписуються на музичну бібліотеку, в якій за невелику щомісячну оплату доступна велика колекція музичних файлів в хорошій якості. Ви могли бути підписані на подібні послуги і забути про це, а кошти продовжують зніматися за умовами передплати. Щоб це виправити вирушайте на свій аккаунт і увійдіть в активні підписки для їх Деактивуваня.
Як відключити свої підписки на iTunes
Для цього на мобільному пристрої:
- Натисніть кнопку «Налаштувати», «Ім'я пристрою», «iTunes».
- Далі вкажіть ваш ID Apple у верхній частині екрану.
- Натисніть пункт «Переглянути ID», зробите вхід за допомогою Touch ID, або класичним способом.
- У наступному вікні виберіть «Передплати».
- Тут виберіть підписку, від якої потрібно відмовитися.
Як відключити підписку на iTunes через комп'ютер
- Відкрийте програму на ПК.
- Виконайте вхід з ID Apple.
- У верху екрана виберіть «Облікові записи», «Переглянути».
- Тут введіть пароль і потім вкажіть пункт «Введення».
Не варто забувати, що на вашому пристрої можуть користуватися інші люди, наприклад - члени вашої родини. Вони могли як помилково, так і навмисне підписатися на якісь послуги або зробити покупку за допомогою вашого пристрою. Ще один варіант, ваші особисті дані можуть бути відомі будь-кому ще, можливо ваш обліковий запис зламали.
Може бути ви додали спосіб оплати для іншого ID і платежі могли бути зроблені з подібною облікового запису. Перевірте історію здійснюваних покупок на iTunes для всіх існуючих ідентифікаторів, які прив'язані до всіх ваших карт.
За підключення Apple Music знімають гроші
Всім новим користувачам компанія пропонує сервіс Apple Music, яким цілих 3 місяці ви можете користуватися безкоштовно. Хоча за описом все виглядає саме так, в дійсності з вас знімають як мінімум 1 долар за користування, а по закінченню терміну надання послуги ви можете бути автоматично підключені до послуги ще на деякий час. Щоб цього не сталося, необхідно увійти в свої підписки і відписатися від активних, вибравши один із способів, описаних вище.
Спробуйте повернути кошти за ненавмисну підписку. Для цього зверніться у службу підтримки компанії Apple і поясніть ситуацію, яка у вас виникла. Вкажіть всі факти і деталі списання з вашого рахунку, можливо вам вдасться переконати представників в тому, що ви є жертвою обставин. Перед цим можна звернутися в техпідтримку вашого банку і зібрати там потрібну інформацію, наприклад, дізнатися послугу, за яку знято оплата.
Якщо ви впевнені, що оплата з рахунку було знято iTunes.com/bill двічі за один екземпляр товару, то переконаєтеся напевно, що інформацією щодо списання є саме інформацію про оплату, а не блокуванням коштів для авторизації платежу. Ці дані пропадають з документа виписки після здійснення оплати та оновленні даних на сторінці.
Якщо все-таки був зламаний ваш аккаунт, то негайно зробите відповідні дії для запобігання подальших покупок iTunes.com/bill з вашого рахунку. Насамперед зателефонуйте в банк і повідомте про те, що ваші платіжні дані відомі третім особам. Ваш рахунок буде тимчасово заблокований. Необхідно зателефонувати і в службу підтримки Apple.