Люди досить багато спілкуються в соціальних мережах, зокрема, в Інстаграме. І ні для кого не секрет, що в різних цілях майже кожен користувач бажає мати якомога більше передплатників. Одним це дає шанс стати знаменитими, іншим - підвищити продажі, третім - знайти цікаві теми для спілкування. Для залучення передплатників існує багато способів, одним з яких є - SFS.
Зміст статті:
- Что значит SFS 1 Що означає SFS
- Как проводится SFS в Инстаграме 2 Як проводиться SFS в Інстаграме
- Что дает SFS в Инстаграме 3 Що дає SFS в Інстаграме
Що значить SFS
Що це SFS? Абревіатура SFS расшіфровиваетсякак «Shout out for shout out», що перекладається як «згадка за згадку». У чому ж суть даної дії? SFS виступає як засіб піару, де ви просите своїх передплатників розмістити в своєму профілі одну або кілька з ваших фотографій, і якусь цікаву інформацію про вас. Натомість ви обіцяєте учасникам СФС зробити те ж саме у себе. Все це виконується для того, щоб додати в свою стрічку нові цікаві профілі, і допомогти друзям зробити те ж саме.
Спочатку нову ідею безкоштовного просування і швидкого набору передплатників дружно підхопили, але потім її популярність дещо вщухла. І це цілком природно, тому що інтернет - постійно змінюється середу, і для того, щоб бути в перших рядах, потрібно швидко підхоплювати все нове. Але і на сьогоднішній день велика кількість користувачів проводять успішні SFS. Після того, як ми розібралися з тим, що це означає SFS давайте навчимося його використовувати в Instagram.
Якщо ви не знаєте і не користуйтеся функцією Архів у Інстаграм рекомендую до прочитання свою статтю про це.
Як проводиться SFS в Інстаграме
Правила проведення SFS досить прості навіть для початківця користувача:
- Розміщуєте у себе в профілі фото з абревіатурою SFS.
- У підписі під фото вказуєте час початку заходу, термін проведення та дату закінчення і підведення підсумків.
- Всі учасники SFS у власному профілі розміщують вашу фотографію або колаж з декількох зображень, пишуть про вас пару пропозицій у вільній формі і ставлять на вас посилання з @ і унікальний хештег заходи (перейшовши за цим тегом, всі користувачі зможуть подивитися фото, викладені організаторами і учасниками ).
- Після завершення всіх дій кожен учасник в коментарях під фотографією SFS пише: «готове».
- Після закінчення заходу ви вибираєте з переглянутих профілів учасників ті, які сподобалися найбільше.
Потім в своєму профілі ви розміщуєте фото обраних учасників (у вигляді окремих фотографій або колажів), і також розповідаєте про кожного, згадуючи його через @.
Читайте також: Як подивитися, хто зберіг мою фотографію в Інстаграм .
Що дає SFS в Інстаграме
Для того щоб проведений вами SFS приніс будь-які результати, перегляньте свою стрічку - якщо в ній є згадки про подібні заходи, що проводяться вашими передплатниками або користувачами, на яких підписані ви, то сміливо починайте флешмоб. А якщо немає - не турбуйтеся. Почніть першими! Підберіть цікаве чіпляють фото в якості стартового, залучіть користувачів подарунками і дивіться, що з цього вийде. Сподіваюся ви зрозуміли, що таке СФС і будете його використовувати для залучення нових передплатників.
Організаторам SFS даний інструмент дає шанс залучити велику кількість передплатників, причому абсолютно офіційно. Користувачів привертає участь в заході тим, що їх профіль можуть помітити і розкрутити, якщо вони потраплять до вибірки по завершенні заходу. Також за бажанням організатора кожному учаснику SFS вручаються призи і подарунки.
А головне - це те, для чого існують усі соціальні мережі - спілкування! Ви дізнаєтеся багато цікавого про людей, які раніше й не знали, а вони, в свою чергу, познайомляться з вами. У вас з'явиться більше передплатників, і ви зможете легше домогтися своїх цілей - просто поспілкуватися з цікавими людьми, налагодити новий канал продажів, або дізнатися будь-які свіжі факти або новини в певних сферах.
Не соромтеся, спілкуйтеся більше, проводите SFS, беріть участь в них - це завжди цікаво і вигідно!