Якість сайту
Оцініть сайт студії візуально. Чи зручно шукати інформацію, заповнювати форми та
переглядати контент? Наскільки інформативними є тексти, опубліковані на
сторінках? Чи немає в статтях граматичних помилок? А головне - чи подобається
вам його оформлення?
Можливо, у фахівців не вистачає часу на «упаковку» власного бренду через
величезної кількості замовлень. Але навіть великий обсяг активних проектів - аж
ніяк не виправдання. Адже через сильну завантаженість команди знижується якість
її роботи, що відбивається на результаті кожного клієнта.
Якщо на перший погляд з сайтом все в порядку, «копиці» глибше. Проведіть
невеликий аудит в сервісі Разработка сайтов на сайті https://web.push-k.ua/ . Оцініть якість оптимізації ресурсу і
кількість помилок, подивіться відкриту статистику відвідуваності.
Додатково виконайте перевірку швидкості завантаження в Page Speed Insights
Чим краще працює сайт підрядника, тим менше складнощів виникне з технічною
частиною по вашому проекту. Наприклад, майданчик на «самопісний» коді змушує вас
надалі працювати виключно з агентством-розробником. Якість оптимізації ресурсу
студії багато в чому визначає компетентність її сеошників.
Портфоліо і кейси
Оцініть приклади робіт, які містить цей сайт. Їх не повинно бути багато,
оптимальна кількість - 10-12. Перейдіть на кожен сайт і проведіть аналіз,
аналогічний аудиту веб-ресурсу студії - оціните дизайн, юзабіліті і тексти,
перевірте рівень внутрішньої оптимізації.
Про рівень веб-студії можна судити по її останніх роботах
Зверніть увагу на наявність виконаних проектів у вашій ніші або в схожих сферах.
Бажано, щоб ваш тип бізнесу був близький фахівцям, до яких ви звертаєтеся.
Запитайте у менеджера кейси - докладні описи успішно завершених проектів з
конкретними цифрами і скріншотами результатів. Відстежите три ключові критерії
якості сайту в плані рентабельності:
Трафік (відвідуваність).
Конверсія в обігу (кількість заявок з сайту).
Конверсія в замовлення (обсяг продажів з сайту).
Іноді агентство не володіє детальною інформацією про результати через
мінімальної зворотного зв'язку з боку клієнтів. Тим не менш, варто спробувати
дізнатися якомога більше. Адже вам потрібен прибутковий сайт з високою
відвідуваністю, а не просто красива картинка?
Позиція у видачі та в рейтингах
Перевірте рейтинг сайту в пошуковій і контекстній видачі. Проведіть моніторинг
аналогічних компаній, визначивши конкурентів студії за допомогою SpyWords.
Позитивний момент - наявність компанії в офіційних рейтингах веб-студій, в тому
числі, ІT-рейтингу України. Не забувайте про те, що неофіційні списки кращих
агентств часто складаються самими ж «лідерами».
Відгуки та рекомендації
Навчіться відрізняти фіктивні відгуки від реальних. Перша ознака того, що
коментар «підроблений» - відсутність контактних даних авторів. З вяжітесь з
людиною безпосередньо в соціальній мережі або по телефону, задайте йому кілька
запитань про результати співпраці зі студією.
Компанія, якій нема чого приховувати, завжди готова познайомити вас зі своїми
клієнтами
Кількість спеціалізацій
В ідеалі фахівці обраної вами веб-студії повинні працювати з різними системами
управління, добре розумітися на SEO, надавати ряд супутніх послуг - від
реєстрації домену до створення унікального контенту.
Якщо крім веб-розробки компанія може запропонувати контекстну рекламу, SEO-копірайтинг
або впровадження маркетингової стратегії в цілому, вас не кинуть на півдорозі,
залишивши сайт без просування і підтримки. Комплексність студії має на увазі ряд
додаткових вигод для клієнта, в першу чергу - економію часу. У майбутньому вам
не доведеться шукати нових підрядників для вирішення вузькоспеціалізованих
завдань.
Дата: 02 March 2021